Savremeni uslovi rada nameću neophodnost „projektnog“ funkcionisanja lokalnih samouprava, a uspešnost rada jedne lokalne administracije se meri brojem i kvalitetom realizovanih projekata. Uvođenje savremenih elektronskih sistema u opštinsku upravu, posebno u domenu upravljanja, praćenja i realizacije projekata je preduslov njenog uključivanja u moderne društvene tokove.
Projekat predviđa uvođenje softvera za upravljanje i praćenje projekata (MyProject) koji će sistematizovati sve pripremljene i/ili implementirane projekte, umrežiti sve relevantne opštinske strukture koje se bave projektima, olakšati i ubrzati razmenu podataka i iskustava i omogućiti zajednički razvoj novih projektnih aplikacija.
Cilj projekta:
Podizanje nivoa efikasnosti i efektivnosti upravljanja projektima na nivou celokupne administracije Opštine Novi Bečej kroz uvođenje sistema za upravljanje i praćenje projekta a u cilju većeg privlačenja donatorskih sredstava i investicija.
Period implementacije:
Avgust 2015 – Januar 2016. godine
Vrednost projekta:
1.025.000,00 RSD
Izvor finansiranja:
Pokrajinski sekretarijat za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu.